onsdag 18 november 2009

Bröt ihop igår..

Jag grät o grät o grät....
Denna värk i rygg o höfter samt lår skelett tar livet av mig och om inte det hade räckt har nu min högra axel total pajat..
Det gör så ont i hela min kropp att jag inte visste var jag skulle ta vägen, kroppen bryts samman sakta men säkert.
Har inte haft ngn citodon på nästan en vecka o jag kan ju erkänna att den hjälper betydligt mer än jag trodde.

SNÄLLA kan ngn trolla?
Backa tiden, jag vill inte vara gbp opererad mera, jag skulle aldrig ha gjort denna SKIT operation!!!
Jag VILL väga 160kg!! jag hade inte ens hälften så ont då kanske 3/10 men hur i helvete kunde det bli så här man va så inrutad av att höra att allt skulle bli toppen om jag gick ner i vikt smärtan skulle bli obefintlig, visst jag har scolios o kommer aldrig bli smärt fri o det vet jag men detta är sjukt...

Tårarna rann o det fanns nog ingen i denna värld som kunde känna sig så jävla värdelös som jag gör..
Sån värdelös person...
Jag skulle ju äntligen få bli den mamma jag drömt om bara jag blev normal i vikten, men fy fan säger jag bara vilket skit snack!!!
Idag kan jag inget göra med ngn av dom!! Det ända jag kan är att vara här o se film, men inga upptäcksfärder ute inge lek o stoj, jag går sönder bara av att stå i den position då man tvättar deras hår, förstår ni?
Jag gjorde denna open mest för mina barns skull för att dom skulle få ha kvar sin mamma utan att jag dog i fettma och för att jag hade trott o även hört att jag i stort sett skulle ORKA allt med dom..
Jag bara gråter nu har jag nog nått den punkt då jag inte vet varken ut eller in längre, livet eller ja mitt liv är åt helvete!!

Det kan tyckas att jag överdriver allt men seriöst jag gör det inte, detta är mitt liv min tillvaro och just nu finns det ingen ljusning inget hopp om en framtid som för mig skulle vara NORMAL...

återkommer senare..

Tusen tack för era komentarer, jag tar åt mig av varje ord!!

Kramar från en mkt ledsen gbp opererad tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar