söndag 15 november 2009

Detta är jag..

Hej alla läsare..
Jag är en 31årig 3barns mamma, lever ett stillsamt liv med min familj o våra två katter, men denna blogg kommer inte handla om min familj, missförstå mig inte nu..
Jag älskar dom över allt annat o utan dom hade jag inte suttit här idag..
Men denna blogg kommer handla om mig, mitt liv o min ångest..
Min verklighet!!
Den kan låta som en dålig b-film o det kan tyckas att jag enbart beklagar mig för att få sympati, men så är inte fallet..
Det finns massa av människor som gjort en gbp operation och för dom har livet blivit så mkt mer underbart o lättsat, dom har tilldelats lycka o ett sundare liv, ja framförallt ett friskare o längre liv..
Men min gbp operation blev inte som ja hoppats på och livet e inte enklare, för mig handlar det snarare om tvärtom.
Här kommer ni kunna följa min kamp, mitt hopp om en normal tillvaro o ett normalt liv..
Min resa startar här..
Lets go people..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar