söndag 15 november 2009

Vid resans start..

Andas andas andas... *djup suck*
Mitt liv har alltid varit ett liv som fetis Linda, vikten började öka som väldigt liten så jag vet hur det är att vara tjockast i klassen redan från lekis =(
Alla klass kort man har från 1an ända upp till 9an, är man tjockas på..
Men värst va det nog mellan 3an till 8an, fy ända in i..

an måste ha varit där för att veta hur det är, hur man känner sig och när man tittar på korten vill man bara kräkas =( SKÄMS än idag för dom korten och även för kort som tas idag, med andra ord är jag ingen linslus utan jag håller mig LÅÅÅÅNGT bort då kameran kommer fram, och de ytterst få gg man ska ta ett kort på sig själv tar man typ en miljon innan man hittar ett enda som kan duga där inte alla femhundra sladdriga hakor syns osv osv.. ja ni fattar..
Men nu lägger jag ut det första kortet på mig, hur jag såg ut som störst o detta va strax innan min gbp operation.
Håll nu i hatten alla läsare (Och gudarna ska veta hur ångest fyllt detta är)




Vikten på detta kort måste ligga mellan 150-160kg (OMG!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar